Cum să îți pregătești website-ul pentru 2015


A sosit acel moment al anului pentru a vă revizui și îmbunătăți website-ul pentru 2015. V-ați stabilit obiective de îndeplinit și este important să aveți uneltele necesare. Cum website-ul este cea mai importantă resursă de marketing, actualizarea acestuia este cel mai bun mod de a începe noul an. Iată câteva aspecte de luat în considerare:

 

Design Responsive

Design-ul responsive permite website-ului să se adapteze automat pentru o vizualizare optimă de pe orice tip de device-desktop, laptop, smartphone, tabletă.

Cercetările în domeniu estimează că în câțiva ani navigarea internetului de pe dispozitive mobile o va depăși pe cea de pe desktop, așadar adoptarea design-ului responsive este esențială pentru îmbunătățirea atât a traficului de utilizatori, cât și a experienței acestora.

 

Elementele Grafice

Slider-ele rotative, deși foarte populare, de cele mai multe ori nu îmbunătățesc rata de conversie. O serie de experimente realizate de Neilson Norman Group au demonstrat că utilizatorii care căutau un anumit tip de informație, efectiv nu o găseau atunci când era plasată într-un banner promoțional. Deși mișcarea banner-ului poate atrage atenția, aceasta este ignorată de către conștient.

Optați în schimb pentru imagini deosebite care să exprime mesajul cheie. Transmiterea mesajului vostru prin intermediul imaginilor poate avea un impact puternic, mai ales pe dispozitivele mobile.

 

Îmbunătățirea Design-ului

Simplitatea este cea mai bună cale. Prin adoptarea design-ului "flat," și eliminarea elementelor care pot distrage atenția, utilizatorii vor avea o experiență optimizată, paginile se vor încărca mai rapid, și este benefic și pentru SEO.

Datorită numărului în continuă creștere de utilizatori de platforme mobile, putem să ne folosim de scroll-ul vertical și de spațiile albe pentru a include mai multe informații și a realiza o prezentare mai plăcută estetic.

 

Adăugarea Elementelor Interactive

Oferirea posibilitatății utilizatorilor de a interacționa va fi din ce în ce mai importantă în 2015. Indiferent că este vorba de un sondaj, o programare sau transmiterea unui mesaj, utilizatorii se așteaptă ca un website să fie un mijloc pentru o comunicare între două părți.

Aici includem și așa-numitele butoane "call-to-action," care oferă vizitatorilor și clienților un mod simplu de a se conecta cu afacerea. Avantajul este clar, mai multe interacțiuni crează mai multe conversii și mai mulți clienți.

 

Și nu în ultimul rând...

Dacă folosiți un modul static de afișare a anului de copyright în footer, amintiți-vă să îl schimbați în 2015!